Dot To Dot 3 Column

Sunday 26 June 2011

Rumah yang berbahaya

Terdapat beberapa ketagori rumah yang tidak harus didiami . Anda boleh melihat kebanyakan rumah yang dibina seperti rumah merah diatas sentiasa kosong , dan jika sesiapa cuba tinggal dirumah seperi diatas , akan berpindah dalam beberapa bulan.
Rumah atau kedai yang dibina di hadapan simpang tiga dimana jalannya bertembung dengan pintu rumah tidak baik untuk didiami.
Jika anda duduk dirumah seperti diatas anda perlu tukar pintu rumah itu supaya tidak bertembung dengan jalan  lurus atau mengunakan pintu belakang untuk keluar masuk rumah tersebut untuk mengelakkan keburukan berlaku.
Masalah yang mungkin timbul kepada penguni rumah tersebut :
  1. Keadaan ekonomi merosot
  2. Selalu mimpi buruk
  3. Penguninya selalu jatuh sakit
  4. Ahli keluarga sering bertengkar dan gaduh
  5. Sikap ahli keluarga boleh berubah
  6. Pendidikan anak terjejas
  7. Sering terlibat dengan kemalangan
  8. Rumah tersebut boleh terbakar
  9. Kalau silap hari boleh membawa maut kepada penguninya.
Pada pendapat saya perkara buruk seperti diatas mungkin berlaku kerana makluk halus yang lalu lalang dijalanraya hadapan rumah akan masuk dan mendiami rumah tersubut.
Saya bukan tukang tilik atau pentafsir feng Sui dan saya bukan tulis u ntuk menakutkan sesiapa . Apa yang saya terangkan diatas adalah apa yang saya lihat ; kejadian-kejadian yang berlaku kepada  keluarga penguni rumah seperti di atas.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive