Dot To Dot 3 Column

Sunday 26 June 2011

Panggilan , Ucapan , fikiran , Huruf dan energinya

Apabila kita mengucap sesebuah perkataan beberapa kali ia akan mula merendam dalam darah kita. Sebuah perkataan apabila di ucapan beribukali ia akan berubah menjadi sebuah mantra yang sangat berkuasa kepada kita.
Contonya nama : Nama kita adalah ayat mantra bagi kita . Apabila nama kita dipanggil beribu dan berjuta kali ia akan berubah menjadi sebuah mantra dan vibrationnya akan mula berendam dalam badan , roh dan aura kita , ia akan mula mengubah perjalanan kehidupan kita.
Jika getaran ( vibration ) yang keluar dari nama itu kuasa baik ( positive energy ) , pemilik nama tersebut akan hidup sihat , mewah , rajin , baik hati , cantik , pemurah dan dapat semua yang terbaik dalam kehidupannya dan sebaliknya jika getaran ( vibration ) yang keluar dari nama itu tidak baik ( negative energy ) .
Apabila kita tulis nama kita dengan tangan kita , apabila mengucap nama kita atau apabila menurunkan tandatangan kita akan mengunakan kuasa baik ( positive energy ) dari nama dan diri kita untuk mencapai tujuan kita ; tetapi kita tidak akan sedarnya kerana ia berfungsi automatik ( kita tidak perlu buat apa-apa untuk mengunakan kuasa baik ( positive energy ) kita.
Kuasa tersebut terdapat dalam setiap huruf seperti a, b , c dan setiap nombor . Apabila beberapa huruf dicantum untuk dijadikan patah perkataan ia akan menghasilkan sebuah energy baru dan enery itu akan mula bergerak dan tersebar keseluruh alam.
Jika kita mengucap ucapan yang baik dan murni selalu ; badan , roh , aura , urat dan otak kita akan dipenuhi oleh positive energy dan sebaliknya dipenuhi negative energy jika mengucap dan fikirkan perkataan buruk , kurang sopan , dengki , mengasut dan sejenisnya.
Apabila kita mencaci , memaki atau cakap sesuatu yang buruk tentang orang lain untuk banyak kali dan kepada ramai orang ; ia akan mula memberi kesan negative kepada orang itu , tetapi sebelum mangsa itu dapat kuasa negative itu kita yang akan dapat negative energi dahulu.
Jadi jangan :
  1. Cakap benda tidak baik
  2. Ingat benda tidak baik
  3. Jangan lihat benda tidak baik
  4. Jangan tonton benda tidak baik
  5. Jangan dendam , mengumpat atau caci sesiapa

    Ingat positive atau negative kita yang akan dapatnya dahulu. Apabila kia mendoakan atau meminta yang sesuatu yang baik untuk orang lain kita yang akan dapatnya dahulu

No comments:

Post a Comment

Blog Archive